Alfred
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 416回 |
| 講師歴 | 5年4ヶ月 |
| 特徴 | 大人が得意・上級者が得意 |
スタッフより
Alfred先生は、英語学習は楽しくてワクワクするものだと信じています。
彼は英語の学士号を取得後、子どもから大人まで様々な国籍の生徒さん達に英語を教えることを楽しんできました。
レッスンでは、発音や文法、コミュニケーションスキルなど教え、レッスンを明るく楽しめるものにしてくれます。
Alfred先生のレッスンに参加すれば、きっとご満足できる英語学習を体験できるでしょう。
生徒さん達とレッスンでお会いできるのを楽しみにしています。
自己紹介
Learning English is enjoyable and exciting!
Hi there! My name is teacher Alfred.
I was able to complete my Bachelor of Arts in English Language degree. I've been teaching English for a year, and I enjoy teaching children and adults from various countries. I am upbeat and always make my class enjoyable. I enjoy music, reading books, watching movies, and singing. I'm also interested in teaching English books, pronunciation, grammar, communication, and other topics.
With my experience dealing with various types of students and assisting them in learning English, I believe I am the best choice for you. I hope to see you in one of my classes.
See you soon. Bye!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Father Saturnino Urios University
- 趣味
- Watching Hollywood movies, listening to English songs, KPOP(Blackpink,BTS) reading English inspirational books, and singing.
みんなのコメント
56件のコメント
親しみやすく説明も上手でよかった
2026-06-15editTaihei落ち着いた先生でした。
2026-06-09editYuta丁寧に説明してくださいます。
オススメです。
小4男子
わたくしは、いつもは女の先生ですけど講師変更になりこの先生になりました男の先生のなかで一番良い先生だったのですよ!!!!!!!!!!!!!!
2026-05-09editAkariやはり良かったです。
2026-05-01editItoしゃべるのがとても楽しい英語をしゃべる勉強にもなるし実際にしゃべれるようになるあと教えるのもわかりやすい
2026-04-18editRintaroぜひ受講してみてほしいです
とても優しくていい先生なのですが、脱線することが多く、なかなか進みません
2026-03-10edittowaいい先生だけど、授業の速度が少し遅くていつもどうり2レッスン終わりませんでした。
2026-02-28editSeiji先生は良かったです。
とてもいい先生です😁
2026-05-09editTakanariぼくの中でこの先生は1ばんのおすすめの
先生です🎉
Dear Alfred, Thank you very much for your lesson, I will reserve your class again
2026-02-13editAkiko話を積極的に聞いて話を広げてくれて楽しかったです。
2026-02-07editEriただ通信品質がよくなくて、しばしば止まりました。
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます