TEACHER PROFILE

Anjo

Anjoの写真
Anjo Philippines
4.5
❤ 1,818 chat_bubble 160
Anjoのプロフィール動画
レッスン評価 4.5
お気に入り登録者数 ❤ 1,818回
講師歴 5年2ヶ月
特徴 子供が得意・初心者が得意

スタッフより

Anjo先生は、臨機応変に生徒さん達の興味に応じることができるように専念しています。
彼女にとって、生徒さん達の目標達成が何よりの喜びです。
Anjo先生のレッスンをご受講したいなら、今すぐご予約ください!

自己紹介

Hello there, I'm Anjo, an elementary education graduate.
I worked as a substitute teacher, where I taught young learners. Usually, my classes are friendly and fun, and we explore various topics during our time together. As a teacher, I prioritize catering to my student's interests. Helping people improve their English is my passion; I love watching them succeed. I can't wait to talk to you soon. I'm very excited about this opportunity. My qualities as a teacher include flexibility, dedication, and commitment to work. I love watching movies, reading books, and writing short poems. I love seeing my students have fun in my class. I hope we can practice English together!
I am looking forward to getting to know you. It will be a lot of fun, I can assure you. See you!

Philippines
出身大学
Central Bicol State University of Agriculture - Pili Campus
趣味
I enjoy watching movies, particularly Disney films like Cinderella and other classics. I enjoy reading books like The Ends with Us by Collen Hoover. My pastime sometimes is writing simple poems.

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

160件のコメント

  • とても聞き取りやすく、チャットも使ってくれてわかりやすかったです(^-^)またお願いしたい先生です♪

    2026-06-20editAyaka
  • すごく聞き取りやすかったです。教え方も上手でした

    2026-06-15editTamaki
  • ちょっと通信環境が悪かったけど、とても優しい先生でした。
    皆さんもぜひ受けてみてください。

    2026-06-09editAtsushi
  • 発音がとてもきれいな先生でした‼声がかわいらしい、優しいです。
    気になったのは途中でブチブチ音がなっていましたがそれが気にならないくらいに良い先生でした!!!!!

    2026-06-04editAyaka
  • 英吾の発音も綺麗で聞き取りやすい先生です。次回も受けたい先生です。フリートークも楽しく学べました。ありがとうございました。次回も楽しみにしています。

    2026-05-30editYasunori
  • この先生はオススメです!まよったときは時間をくれました!超超おすすめです!ありがとうございます!!!!!!

    2026-05-27editYuuri
  • とても丁寧に教えてくださいました。
    チャットも多用して頂けるので、後で見返そうと思った時にとても役立ちます。

    2026-05-21editMiyashita
  • 丁寧に教えてくださいます。間違った英文は教えてくれるので、その場で理解をしながら進めることができます。

    2026-05-19editYuka
  • とても進め方も良く発音も良くて聞き取りやすくて良かったです。
    ですが笑顔はなかったです😨

    2026-05-14editAzu
  • チャットを使用して下さっていて分かりやすかったです。
    発音も綺麗でした。

    2026-05-11edityuna

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!