Avery
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 4,896回 |
| 講師歴 | 6年6ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Avery先生は、明るく元気いっぱいな先生です。積極的で、生徒のニーズをしっかりと見極める力があります。自分の知識を伝えたり、英語のコミュニケーションスキル上達に関しての経験を共有したりできるので、教えることに魅力を感じています。
自己紹介
Hi, my name is Angelica Y. Cariquitan. You may call me Avery. I graduated with the degree of Bachelor of Science in Agriculture with a specialization in Agricultural Entrepreneurship Management. I'm fond of listening to music, especially love songs and modern songs. I also like reading motivational books and watching informative TV shows. In my spare time, I do random exercises like walking and jogging. I have experience teaching ESL in an offline setting. It was the starting point of my career. The motivation I feel when teaching students is very enjoyable. I started to love English when I was in high school. I was delighted by my English teacher. She used to give us interesting activities during class. Teaching English to ESL students is my passion because I want to share my knowledge and expertise with my beloved students. As an experienced ESL teacher, I am very patient and passionate about teaching the curriculum. I'm very dedicated to teaching and I always do my best help my students attain their goals, especially in learning English.
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Cebu Technological University Barili Campus
- 趣味
- I'm fond of listening to music. I also like reading motivational books and watching informative TV shows. During my spare time, I do random exercises like walking and jogging.
みんなのコメント
374件のコメント
少しわかりにくかった。
2026-06-23editNatsuすごくわかりやすかったです。でも会話がゆっくりすぎました
2026-06-20editHarukaAvery先生のおすすめポイント⭐
2026-06-16editFutaba良い所⭕
発音を教えてくれる
ゆっくり話してくれるから初心者でもOK⭕
ずっと笑顔
とにかくやさしい
2分遅れてきても笑顔で対応してくれる
結論……初心者のも上級者でもおすすめできる
悪い所✖️
完璧すぎてない(^▽^)/
ぜひ一度受けて見てくださいお願いします🙇🏻♀️
最後まで読んでくれた人ありがとう
長くてごめんなさい
小6女子
めちゃ良かったです👍。
2026-06-08editNonoha自分のペースに合わせてくれました😳
オススメします\\\🥰 小学4年🫠
私の英会話力に合わせてお話くださるので、聞き取りやすかったです。お勧めです!
2026-06-05editSaori発音が綺麗で分かりやすかったです。
2026-05-31editMina聞き取りも上手で、間違えていたら分かりやすく教えて下さいました。
Very good!
2026-05-26editShota丁寧にゆっくり話してくれます。
2026-05-25edit紀枝👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
2026-05-25editRin最高の先生でした。間違いも優しく教えてくれるし最後まで笑って教えてくれました。
絶対に受けてみてください
良いところと少し悪いところがありました。箇条書きで説明いたします。
2026-05-25editMei良い所
(1)目を見ながら話をしてくれる
(2)チャットボックスをこまめに使ってくれる
(3)笑顔でニコニコしているところ
(4)問題文の?から、あなたのことを聞く感じでつなげていってくれる
(5)ハローとチャットボックス送ってくれる
(6)間違えても大丈夫大丈夫と言ってくれる
悪い所
(1)少し自分の話をするのが長すぎる
でも、私はあまり気にならなかった
あまり悪いところがなかったし、この先生すごく優しかったしめちゃくちゃ明るい先生でした。私と同じ位の元気な明るさでした。この先生また授業受けたいなぁでも予約取れるかな頑張って次取ってみよう。先生にまたねと言われたとき私は結構嬉しかった。またこの先生と会うこの人のレッスン受けるから待っててね。先生
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます