TEACHER PROFILE

Cancelo

Canceloの写真
Cancelo Philippines
5.0
❤ 1,460 chat_bubble 134
Canceloのプロフィール動画
レッスン評価 5.0
お気に入り登録者数 ❤ 1,460回
講師歴 3年3ヶ月
特徴 子供が得意・初心者が得意

スタッフより

Cancelo先生はセブ工科大学で中等教育の学士号を取得しました。
彼女は公立の学校で教えた経験がありますが、生徒さん達からの評価が高く指導スキルに優れていました。
Cancelo先生はレッスンでも幅広く生徒さん達に対応するのがとても得意です。

自己紹介

Good day! I am Teacher Cancelo.
I earned a Bachelor of Secondary Education degree from Cebu Technological University.
During my three-month field study, I gained teaching experience. I've learned various strategies and mechanics that I can apply in class. I am very approachable, understanding, adaptable, and friendly. I am skilled at dealing with students and am patient with them. I like to make the lesson more exciting and enjoyable.
My interests include Japanese anime (Darling in the Franxx), cooking shows (Chef's Table), online games (Cooking Show), Korean pop music (Shutdown by Blackpink), and reading books (Narnia).
Learning English is enjoyable, and by using it, you can communicate with other locals. The lesson we'll be about to go over is sure to help you. I can teach you a lot. I can assist you in improving your English language knowledge and skills.
It will be my pleasure if you register for my class.

Philippines
出身大学
Cebu Technological University Main-Campus
趣味
My hubbies are watching Japanese anime (Darling in the Franxx), watching a cooking show (Chef's Table), playing online games (Cooking Show), listening to Korean pop music (Shutdown by Blackpink), and reading books (Narnia).

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

134件のコメント

  • 楽しい先生です!

    2026-06-04editRoka 6628
  • はじめは子供も緊張してましたが、わかりやすく、ゆっくり、楽しくレッスンしてくださったおかげで、後半は笑顔でこたえてました☆
    ありがとうございます!!
    楽しかったーまたこの先生がいいと喜んでました☆

    2026-06-08editHaruto
  • いいせんせいでしたまた受けたい

    2026-05-23editKoki
  • とても優しい先生で、楽しく会話できました。先生の言ったことが聞き取れなくて困っていても、すぐに察してくれて、言い直してもらえました。初心者の方でも楽しく受講できると思います。また受講したいです。

    2026-05-16editTaichi
  • 楽しい授業をありがとうございました。すごく優しく教えてくれてたすかりました。

    2026-06-13editRIKI
  • めちゃくちゃ可愛い先生で、とても優しいです!
    面白いのでぜひ予約してみて下さい!🤣

    2026-05-07editいっちゃん
  • ずっと笑顔で接してくれて、楽しかったです😊
    進め方も上手で、楽しく授業ができました😝
    残り時間が半分くらいの時、ちょっとびっくりしました😅
    ぜひともぜひとも受けてみてください🤗
    私個人の感想としては、最高でしたので😏
                                 中1女子😎

    2026-04-26editEri
  • 笑顔を絶やさず、質問をたくさんしてくれて話を膨らませてくれました。発音もとてもきれいな先生です。

    2026-04-24editChieko
  • スペルミスや間違っている箇所を逐次直して教えてくれてチャットボックスにいれてくれるから振り返りしやすいです。
    テンポも良く、都度簡単な質問をしてくれるので理解が深まりました。
    また受けたいです

    2026-04-19editTakahiro
  • とても丁寧に教えてくれました。穏やかで素敵な先生です。

    2026-04-17editKumiko

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!