Eirra
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 5,344回 |
| 講師歴 | 12年 |
| 特徴 | 子供が得意・大人が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Eirra先生はホテルやレストランの管理学を専攻し、学士号を取得しました。彼女はセブにあるホテルのフロントの受付をしていました。彼女にとって英語とは楽しくて面白いものです。彼女はクールな面と陽気な面を両方持っていて、そしてとても優しい先生です。趣味は食べることや、水泳をすることです。彼女のクラスでレッスンを受けると、英語を使って色々な国の人と交流を深めるのに役立ちます。
自己紹介
Hello! my name is Eirra Mae S. Hingone. You can call me Eirra. I graduated with a Bachelor of Science in Hotel and Restaurant Management. I was a front desk receptionist in one of the hotels here in Cebu. I like to eat, swim and travel. Those are my ways of destressing. I have two loving nephews. During my free time, I teach them how to read and count and sometimes we watch cartoon movies together. In my three years of experience as a front desk receptionist, I encountered people with different personalities and nationalities. You need to have a lot of patience and understanding in dealing with them. I strongly believe that I have those skills as an effective teacher. I assure you that our class will not be boring but fun. I will respect your thoughts and ideas and help you express them in a simpler way. I will help you boost your confidence in interacting with different people by using the universal language. I’m a cool, bubbly, and very sweet teacher so go and book my class. See you online!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Saint Columban College
- 趣味
- Eating, swimming and dancing
みんなのコメント
362件のコメント
授業中に音声のhelloが『はははは』のように途切れて聞こえ、画面も正常に表示されませんでした。更新しても改善せず、25分間ほぼ授業が受けられませんでした。
2026-06-21editAyanoEirra先生は発音が綺麗で、明るい先生です!
2026-06-16editAnriチャットを使ってくれるので、とても分かりやすい授業でした❣️
ぜひEirra先生の授業を受けてみてください‼️
丁寧にやさしく教えてくださる先生です。
2026-06-12edit紀枝穏やかにお話しされるので、リラックスしてレッスンに臨むことができました。
2026-06-10editYoshiakiキーボードのカタカタが最初大きく聞こえました。
2026-06-06editErina喋るスピードはちょっとゆっくりでちょうどよかったです。
とても優しい先生です。
2026-05-24editIto星を間違えて2にしてしまってすみません
星5をつけたかったです
とてもやさしかったです。
2026-05-24editTomo少しわからなかったところを、残り時間で復習してくれました。レッスン中も間違ったところを優しく丁寧に教えてくれたので、うれしかったです。また教えてもらいたいです。
2026-05-22editKite小6男子
自分が少し疲れていたので、落ち着いている先生で安心して受けられました。
2026-05-15editKazumiとてもゆったりとレッスンをしてくれて、良い先生です。
チャットもしっかり使ってくれます。
勉強になるので、またうけたいです。
すごく優しかったです
2026-05-13editYuzuぜひ受けて見て下さい
ありがとうございました
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます