Galenia
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 578回 |
| 講師歴 | 3年3ヶ月 |
| 特徴 | 大人が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Galenia先生は英語を専攻し中等教育の学士号を取得しました。
彼女は、生徒さん達一人ひとりの可能性を信じ、彼らの学習目標を成功へ導くために全力を尽くします。
楽しく実りある英語学習を体験したいなら、今すぐGalenia先生のレッスンをご予約ください。
Galenia先生はレッスンでお会いできることをとても楽しみにしています。
自己紹介
Hello! My name is Galenia. I hold a Bachelor of Secondary Education degree with a major in English. During my studies, I had the privilege of serving as a student teacher and mentor for various English classes. Teaching is something I truly enjoy, and I’m committed to ensuring that my students learn and have fun in the process.
I’m personable, friendly, and approachable. In my free time, I love listening to rock music, playing guitar, writing songs, painting, and drawing. I believe that every student has the potential to succeed, and I’m here to support you every step of the way.
Join my class, and I’ll make sure your learning experience is both rewarding and enjoyable. Let’s make learning English engaging and fun together. Enroll now, and let’s start this exciting journey!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Consolatrix College of Toledo City
- 趣味
- Listening to Alternative Rock music and Opera songs, watching Adventure movies ("Uncharted"), doing abstract drawing and painting, composing a song, and playing a guitar.
みんなのコメント
68件のコメント
笑顔がとても多くていい先生でした一!
2026-06-21editrin教え方も上手です
とても優しい先生でした。発音もきれいで聞き取りやすかったですし、私の間違いも正してくださったり、別の言い方を教えてくださったりと、とても勉強になりました。また是非お願いしたいです。
2026-06-01editKeiko優しいし、ゆっくり発音してくれる。👍😊
2026-05-30editTaichi分からないところは教えてくれるし、チャットとか絵文字とかたくさん使ってくれるので、レッスンが楽しい😊👍👾🕹️🕹️🎮
おすすめです。🎵🎶
本当にかわいらしい先生です。通信も問題なく、話すスピードもこちらに合わせてくれます。
2026-05-18editSakikoみんな評価が良かったので受講してみましたが、思ったよりおとなしめな印象の先生でした。私は結構盛り上がって楽しくレッスンしたい派なのであんまりだったかなと感じます…。でもみんなの言うとおり発音はめちゃ良かったです✨
2026-05-17editAyaka優しくて聞き上手な先生です!まだ初心者で話すのが遅いのですがじっくり待ってくれて、会話がかぶることもほとんどありませんでした。
2026-05-14editMieShe helped me think of alternative ways of phrasing things and gave me clear advice on how to improve. She was very approachable.
2026-05-07editNoichi私の曖昧な英語も拾ってくれて、楽しい気分で授業を受けることができました。とてもかわいく対応してくれる素敵な先生です。
2026-05-04editKazue発音はとてもキレイでした😊
2026-04-28editAkatsukiとても親しみやすくて話しやすい先生でした。レッスン内容から派生してフリートークもほんの少しできるのでありがたかったです。発音もとても綺麗な先生だったと思います。
2026-04-16editRika※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます