TEACHER PROFILE

Genora

Genoraの写真
Genora Philippines
4.5
❤ 104 chat_bubble 27
Genoraのプロフィール動画
レッスン評価 4.5
お気に入り登録者数 ❤ 104回
講師歴 1年
特徴 子供が得意・上級者が得意

スタッフより

初等教育の学士号を取得したGenora先生は、オンラインや対面レッスンの両方で様々な学習者に英語を教えてきました。
レッスンでは、スピーキングや発音、日常英会話を中心に分かりやすい説明と興味深いアクティビティを通して、まちがいを恐れず自分の考えを伝えながら、コミュニケーション力や語彙力の向上を目指していきます。
忍耐強く前向きに対応してくれる先生です。
一人ひとりの意欲や考えを尊重し、共に学び成長していくことを大切にする先生です。
ぜひGenora先生のレッスンにご参加ください。

自己紹介

Hello! My name is Genora, a graduate with a degree in Elementary Education – General Content.
I have teaching experience both online and face-to-face as an ESL teacher for a while.
Through these experiences, I have learned how to handle different types of learners with patience and enthusiasm.

I am a friendly, positive, and encouraging teacher who loves seeing students gain confidence as they speak.
In my free time, I enjoy reading, watching videos, listening to music, and exploring creative ways to improve my teaching skills.
I became interested in teaching English because it allows me to connect with people from different cultures.
I especially enjoy teaching speaking, pronunciation, and everyday conversation.
In my class, students are encouraged to express themselves without fear of making mistakes.
I focus on clear explanations, interactive activities, and student-centered lessons.
You can expect a supportive environment where your ideas and efforts are valued.
By booking my class, you will improve your communication skills, vocabulary, and confidence in using English.
Let’s learn, practice, and grow together. Let’s start your English journey!

Philippines
出身大学
Cebu Technological University
趣味
I enjoy watching movies, listening to music and

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

27件のコメント

  • とても優しくいい先生でした。画面がフリーズしたり声が聞き取りづらいこともなく、とてもいい環境でした!答えにつまってもちゃんと聞いてくれます。

    2026-06-21editOto
  • ジェスチャーを交えて会話を促してくれるので、わかりやすかったです。

    2026-06-01editJun
  • この先生はレッスンルームから退出するのが1~2分くらい早かったです…
    1~2分でできる教材量がもったいないなと思いました
    教えた方もイマイチでした、

    This teacher was about 1 to 2 minutes early to leave the lesson room...
    I thought it was a waste of a lot of teaching materials that could be made in about 1 to 2 minutes.
    The person who taught me was not good either,

    2026-05-27editYua
  • いい先生です。
    何よりいいところは優しいところです
    この先生のレッスンを受けてみればわかります。
    星を5つ つけずにはいられませんよ

    2026-05-25editSeiichiro
  • とても丁寧に教えてくれる先生でした。こちらにたくさん話をさせてくれますし、良い授業ができました。また教えていただきたいです。

    2026-05-22editSatsuki
  • わかりやすくて可愛いウサギが出てきて色々な絵文字も出していてとっても楽しくて簡単だったです。

    2026-05-07editMana
  • 🌟🌟🌟🌟🌟
    先生マジ優しい
    一切怒らない
    マジオススメ!!!
    🌟🌟🌟😄😄

    2026-04-29editWakana
  • とてもいい先生でした!!!!!!!!!                         
    まだ、先生は、きみに英会話をやってから9か月と書いていたのですが、九か月と思えない授業の熱意と、明るさ、元気なところが良かったです!!!!!!!!!
    上級者と子供が得意な先生と書いてあったけど、全然優しくて、わからないところも教えてくれたり、チャットを使ってくれたり、書ききれないほどいい先生でした❕無理には言いませんが、受けなきゃそんですよ~~~~~Σ(゚Д゚)
    普通の先生は、リピートアフタミーンと言わないので、ぐいぐい進んで、予習していないところもわかんないところもふつうあるんですが、この先生は、リピートアフタミーンというので、予習していないところもわかりました!!!!!!!!!
    ぜっっっっっタイに受けてみてください!!!!!!!!!
    たくさん書き過ぎてすみません😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

    2026-04-22editYui
  • 優しいし分かりやすいので良いと思った。
    ゲームが楽しいです
    受けたほうが良いです。
    この先生が1番いいと思います
    ∞×∞くらい良い先生

    2026-06-01editNatsuki
  • I am happy to meet you.thank you

    2026-03-30editShizuka

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!