TEACHER PROFILE

Joth

Jothの写真
Joth Philippines
5.0
❤ 327 chat_bubble 51
レッスン評価 5.0
お気に入り登録者数 ❤ 327回
講師歴 4年5ヶ月
特徴 子供が得意・初心者が得意

スタッフより

Joth先生は約3年間の指導経験を持つ熱心な教師です。
彼は、ゲームなどのアクティビティを用いて楽しく学べる環境作りを目指し、一人ひとりに合わせた学習指導で、生徒さん達が自信を持って英語を話せるようサポートします。
趣味はアニメ鑑賞やスポーツです。
Joth先生は前向きでユーモアがあり、親しみやすい先生です。
楽しく効果的な英語学習を体験したいなら、Joth先生のレッスンにご参加ください。
ご予約をお待ちしています。

自己紹介

Hello! My name is Joth, and I’m excited to be your ESL teacher! I’ve been teaching English as a Second Language for about three years. In my classes, I maintain a positive attitude and love using humor to make learning fun and engaging. I also keep things lively with interactive activities and games to keep you motivated and excited to learn.

Outside of the classroom, I enjoy watching anime and staying active through exercise. My passion for teaching helps me create a friendly and encouraging learning environment where you can feel comfortable and confident.

I believe that learning a new language should be enjoyable and rewarding, and I’m here to make that happen for you. Join my class now, and let’s have fun learning English together!

Philippines
出身大学
Davao de Oro State College - Compostela
趣味
Watching Anime like Shonen Jump and Ghibli, Exercising every weekend, Play mobile games

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

51件のコメント

  • とても良い授業を受けさしてもらいました。
    この先生はわからない問題があったときにおしえてくれたりしてくれます。
    ありがとうございます。



                                  英検3級

    2026-06-05edit慶人
  • 良い先生です!!!!!😄 コナンのこと喋ってくれて嬉しかった

    2026-05-19editDaiki
  • 優しくてすごくいい先生でした。服や靴も出してくれて分かりやすいです。

    2026-05-13editMiku
  • Teacher Joth is great and such a fun teacher!! My son is 8 years old and he loves Teacher Joth's lesson! He makes English learning so much fun & enjoyable! I really recommend him.

    日本のアニメの話をしてくれたり、アクティビティでたくさん笑わせてくれて、レッスンがとっても楽しかったです。また受けたいです。小学3年男子

    2026-05-09editSuzuki
  • とても親しみやすい先生です。共通の趣味がガーデニングなので、とても楽しいフリートークをしています。

    2026-04-23editIkuko
  • いい先生でした♪
    私の好きな ムービーのDr .stoneのキャラクターをスライドに描いてくれました!
    通信が良いです🛜声が聞こえやすいです!
    笑顔が素敵で、面白いです!
    お勧めします☆
    親しみやすい先生です🧑‍🏫
    すごく若くて発音んも綺麗でした🤩
    ぜひやってみて下さい。

    2026-04-22editわかにゃん
  • 楽しいし、面白い

    2026-04-18editSakuto
  • 紹介してもらった先生で、楽しく授業を受けることができました!!
    おすすめです!!!!!✨⭐️

    2026-03-22editKaede
  • おもしろくて、あっという間に時間が過ぎました。楽しいのでおすすめです。

    2026-01-24editRyo
  • 発音が分かりやすくてアニメを多く知っている良い先生

    2026-01-19editSousuke

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!