TEACHER PROFILE

Lorraine

Lorraineの写真
Lorraine Philippines
4.5
❤ 217 chat_bubble 29
レッスン評価 4.5
お気に入り登録者数 ❤ 217回
講師歴 8年4ヶ月
特徴 子供が得意・大人が得意・初心者が得意・上級者が得意

スタッフより

Lorraine先生は、大学時代にアジアの様々な国の人に英語を教えていたそうです。その経験を通して、コミュニケーションの大事さを学び、英語が好きになったそうです。子供が大好きな先生なので、特にお子様におすすめの先生です。

自己紹介

Hello, my name is Loraine. I took up a Bachelor of Tourism Management at Cebu Normal University. During my studies, I was involved in sports such as badminton, basketball, and swimming. I love watching English movies, especially action, comedy, and romance. In my free time, I usually play badminton with my brother.

I started to love the English language when I was in college because I interacted with people from different cultures. I have experience working with young learners, and I have enjoyed every moment with them. I have taught students from Korea, China, Japan, and Taiwan. Interacting with people has always been my passion.

You should book my class because I am a friendly and approachable teacher. I am always willing to help my students. I make my classes interesting and interactive, and I consistently motivate students to explore and improve their English skills.

Philippines
出身大学
Cebu Normal University
趣味
Playing badminton and watching movies

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

29件のコメント

  • 話しやすかったです。
    色々わかりやすく教えてくれて良かったです。

    2026-06-20editSora
  • Thank you for the lesson!
    とても楽しい時間でした。親切にたくさん笑えるレッスンにしてくれてありがとうございます。またの機会にお願いしたいです。

    2026-06-12editYuko
  • You were so kind and kept smiling even when I made mistakes

    2026-06-11editayukappu
  • 会話を広げてくれる先生です。

    2026-06-07editJun
  • とても良い先生。英語がきれいで、進め方もスムーズ。笑顔が素敵です。

    2026-06-01editNamie
  • 話してて楽しいし、英語も聞き取りやすかったです。フリートークも積極的に話してくれるので、すごく楽しめました!

    2026-05-31editKokoha
  • こちらの話も良く聞いてくる楽しすぎる先生でした!百万点です!小3より

    2026-05-31editRio
  • マジで一番最高な先生です!!
    すっごく楽しい授業をありがとうございました!!
    間違っている文章をチャットボックスに打ってくれて、わかりやすいです!!
    趣味の話で意気投合し、どんどん話が盛り上がって、どんどん授業が楽しかったです!!
    好きな動物の話や、好きなアニメの話など、何をしゃべっても、面白い先生です!!
    今日の先生どうしようと困っていたり、迷っている方は、ぜひLorraine先生を選んでみてください!!
    初心者でも上級者でも、楽しく授業が受けれる先生です!!
    ぜひ受けてみてください!!
    私も、次の授業はLorraine先生にします!!

    2026-05-30editSera
  • とても明るい先生で楽しいレッスンでした。タイピングも使ってくれるのでわかりやすかったです。

    2026-05-23editEriko
  • 優しくて、笑顔がたくさんでいい先生です。
    小3男子

    2026-05-21editKei

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!