Marivic
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 1,065回 |
| 講師歴 | 4年5ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Marivic先生は教えることに大きな情熱を持っていて、やる気と努力があれば学ぶことは難しくないと信じています。
教師経験を通して、彼女は効果的に教えるスキルを向上させました。
Marivic先生はあなたの将来に役立つことを教えてくれます。
ご予約をお待ちしています。
自己紹介
Hello, My name is Teacher Marivic.
Teaching is my true calling. I've always wanted to be a teacher since I was a child. Furthermore, I am incredibly patient when interacting with others. I am a creative teacher. In class, I always prioritize my students' goals. A teacher must be practical and innovative to achieve our objectives. I am confident that I will be one of your best teachers. My interests include watching comedies and playing volleyball. I enjoy interacting with others and spreading positive energy and sportsmanship.
Aside from that, I'm here to help you learn English, and I expect you to learn a lot and become a better English speaker.
I'm hoping to see you in my class.
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Cebu Technological University Main Campus
- 趣味
- I love watching comedy movies (Sisterakas, Praybet Benjamin and Vice Ganda's films), and I also like playing volleyball and badminton.
みんなのコメント
129件のコメント
とてもわかり易いです。
2026-06-22editHisakoHe was a very nice teacher who was easy to listen to. I was happy because you taught me what I didn't understand until I understood.
2026-06-22editShintaro話が聞きやすくとてもいい先生でした。わからなかったところはわかるまで教えてもらったので嬉しかったです
とても優しくて、親しみやすい先生でした。でも少し通信状況が悪かったのべすが、とても楽しいレッスンでした。ありがとうございました。💕🥳
2026-06-14editMao凄く明るくやってくれてやってるこっちも楽しくなりました!\(^。^)/
2026-06-14editHaruki(小6)
先生は、発音が良くてリピートしやすかったです。
2026-06-13editKeiおすすめです!
The teacher had good pronunciation,which made it easy to repeat what she said.
🦔🦔
発音も正しくしてくれるし、ゆっくりはなしてくれてとてもわかりやすかったです。ありがとうございました。
2026-06-13editkanata私のイチオシの先生です😘!!
2026-06-09editYukiゆっくり発音してくれるので分かりやすい🔆
優しく聞き取りやすく話してくれたので、緊張せずに沢山英語を話せました!とても楽しいレッスンでした!またレッスンをお願いしたいです!大好きな先生です!
2026-05-28editsayaとても優しく分かりやすく発音してくれるのでレッスンもフリートークもスムーズに進みました。チャットは少な目でしたが、その分たくさん話が出来て楽しかったです。
2026-05-20editFumiとても分かりやすく教えてくれました!また明るくて、笑顔で、優しい先生でした!!レッスン時間が早く感じました!!レッスン終わった後にもっとレッスン受けたいな~
2026-05-17editSanaと、思いました♪『最高度』☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆でした!
小4女子
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます