Shasta
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 440回 |
| 講師歴 | 2年4ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
自己紹介
Hello, I'm Shasta. I completed my bachelor's degree in elementary education from Palompon Institute of Technology. I have previous experience tutoring kids at home, and I am patient with students because I enjoy assisting others in acquiring English skills. Reading books and watching anime, particularly "Hunter x Hunter," are two of my favorite pastimes. I also enjoy reading books like Mitch Albom's "Tuesdays with Morrie." Teaching has been a passion of mine since I was a child, which inspired me to become a teacher.
I'm excited to provide you with an engaging and worthwhile English language education in my class. I look forward to having you join me and supporting you as you learn the language. See you online!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Palompon Institute of Technology
- 趣味
- Watching anime series (Shounen type of anime), reading books T(uesdays with Morrie by Mitch Albom), swimming and hiking.
みんなのコメント
77件のコメント
先生も、環境も落ち着いていて、レッスンが受けやすかった。
2026-06-16editMiyuki日本にすごく好意的で、たくさんのアニメを見ていると言っていた。
日本の食べ物や食材などについても知っていることが多くて、日本についてのフリートークが楽しかった。
少し早口なので、もう少しゆっくり話してくれると聞きやすいが、共通の好きなアニメの話題などで楽しく会話できた。
発音がとてもよくてShasta先生との時間はあっという間にすぎてしまったのでもう一回レッスンがしたくなるようなとてもいい先生だったのでみんなもぜひレッスンを
2026-06-15editしおり受けてください☻
小5
良いところ
2026-06-14editSakuraいつも笑顔
やさしい
小4女子
とても分かり易く説明をしてくれる先生です。ありがとうございます。
2026-06-11editChihoeGood character and nice talker with me!
2026-06-04editYuとっても、楽しい先生だった。🎉💸🌠🏆🥇🏵️🎖️🏅💝💗💖💟💯
2026-06-01editKonoka進め方が上手で、発音が綺麗でした。
2026-05-08editRinkaわかりやすい英語を使ってくれたので、とても良かったです。
進め方が上手でした!!
2026-05-02editShoeiとても評価が良かったので、受けました。
2026-04-26editTakako評価通りのとても親しみやすく、また丁寧なレッスンでした。
私の話した文章をチャットに正しく直して入れてもらえたので間違いが良く分かり、また言いたいことをよく理解してもらえました。
苦手な単元でしたが、丁寧な指導で理解することができました。
とても良かったので、また受けてみたいです。
この先生とやると朝から元気になれた気がしました。
2026-04-26editFuku小5
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます