Sirelle
| レッスン評価 | 4.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 338回 |
| 講師歴 | 3年3ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
幼児教育の学士号を取得したSirelle先生は、高校時代の英語教師の影響で、教えることに興味を持ち始め、同じ教師の道を歩むことを決心しました。
レッスンでは、快適な学習環境を心がけながら、生徒さん達が英語を好きになれるよう学習を手助けします。
Sirelle先生は生徒さん達のアイデアを尊重しています。
休みの日は、自然散策や映画鑑賞、友達とのおしゃべりを楽しみながら過ごしています。
ぜひSirelle先生のレッスンにご参加ください。
Sirelle先生はレッスンでお会いできることをとても楽しみにしています。
自己紹介
Hello! My name is Sirelle. I graduated with a Bachelor’s degree in Early Childhood Education, and I have hands-on teaching experience from my time in an Elementary School Laboratory. I truly enjoyed working with young learners and am excited to bring that enthusiasm to our English classes.
I have a passion for traveling, especially nature trips, and I love watching comedies and romantic movies. Singing and dancing are also some of my favorite activities, even though I'm still perfecting my skills. I enjoy chatting with friends and spending time on these hobbies during my free time.
My interest in teaching English began in high school, inspired by my English teachers. Their skill and enthusiasm for the language motivated me to learn and practice English myself. I believe that English is a valuable skill, and I’m eager to share my knowledge with others.
In my class, you’ll find a positive and supportive learning environment where I value your ideas and encourage a love for English. I’m looking forward to meeting you online and having fun while learning together!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Bukidnon State University
- 趣味
- Watching comedy and romantic movies, singing and dancing, listening to music, and reading story books.
みんなのコメント
63件のコメント
丁寧にレッスンを進めてくれました。特に、チャットボックスに、使った英文などをたくさん打ち込んでくれるので、とてもうれしかったです。優しい先生です。是非お勧めします。
2026-06-21editReinaめっちゃわかりやすかったです。
2026-06-21editAkari😃😃
ニューストークコースで自分の意見を問われてなかなか言葉が出てこなくても待っていてくれたし、ただ賛成するだけでなく先生の意見や経験も話してくれたので、いい会話の練習になりました。
2026-06-18editKahoThank you for your lesson. I really enjoyed talking with you. I hope see you again.
私が考えている時に答えを見せてきました。それに意味がわからないまま先に進んでしまいました。英語の時間がとても悲しくなって最後いつも言っている「ありがとう。」の言葉まで言えなくなってしまいました
2026-06-15editHikari笑顔が素敵な優し先生です。
2026-06-01editReika中2
とても早く話しますが授業のこと以外は聞いてこないので聞き取れる英語で話すのが苦手っていう人におすすめです
2026-05-09editSanaいいところと悪いところ
2026-05-01editEmi〈いいところ〉
・最初から最後までずっーとニコニコしている
・沢山チャットボックスを活用してくれる
・間違えてしまっても優しく丁寧に教えてくれる
・質問の答えを考えているときにちゃんと待って
くれる
・話のスピードがゆっくりだから聞き取りやすい
・質問があった時にしっかりと答えてくれる
・単語を読み間違えてしまっても笑ってごまかし
てくれる
〈悪いところ〉
ありません
*長文失礼しました。あくまでも私の感想です。なので私と違うことを思っている人もいると思います。
やさしい先生でした。
2026-05-01editsui初めてのレッスンでしたが、楽しく取り組めました。小3
単語の読み方が分からない時もすぐにおしえてくださるからスムーズに読めて授業もスムーズにできました!!
2026-05-01editRico🌙とても明るく、元気で、親しみやすい先生です。
2026-04-29edit紀枝会話が弾み時間が足りないくらいです。
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます