Waltz
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 221回 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
自己紹介
Hello, my name is Waltz, and I am currently pursuing a Bachelor’s degree in Elementary Education. Teaching is my passion because I love guiding young learners as they build confidence and discover new skills, especially in learning English.
I enjoy singing, dancing, and playing softball, which bring energy and creativity to my lessons. I’m also a fan of anime, as I believe stories from different cultures can teach valuable lessons and spark meaningful conversations.
Learning English can be an exciting adventure! In my class, you’ll feel motivated, supported, and encouraged to share your ideas. Book a class with me, and let’s begin this fun journey together. See you online!
- 国
- Philippines
- 趣味
- Watching anime, drawing and painting, exploring science experiments, dancing, playing softball, listening K-pop, Crafting.
みんなのコメント
64件のコメント
この先生はしっかりと時間通りに始めてくれて時間通りに終わらせてくれます。しっかりと優しく読めない単語は教えてくれます。そしてフリートークではアニメが先生は好きなようで、私もアニメが好きなのでいっぱいその話で盛り上がりました。周りの騒音もなく、集中できる環境で行ってくれていたので私は驚きました。
2026-06-22editsakuぜひ、この先生受けてみてください!【本当は取られたくないぐらい良かったから、秘密にしようかなと思っちゃったw w】
声が大きくて、威圧的に聞こえるかもしれませんが、ちゃんと聞いてくれていい先生だと思いました。中級以上の方におすすめです。
2026-06-21editMiyuki明るく素敵で、説明上手な先生でした!
2026-06-09editShingoShe is kind and friendly . nice English teacher .
2026-06-12editMasayukiThank you so much I'm looking forward next your class .
とても元気で明るくてハキハキ話してくださる先生です。
2026-06-07editSUMIRE発音も綺麗な方です。
2回目のレッスンの時、初めましてと声をかけられたことがすこし寂しかった様ですが、それでももう一度レッスンしたいと言っているので楽しいレッスンだったようです。
とても明るい先生で親しみやすかったです。
2026-06-06editAyaチャットもその都度送ってくれるので、非常に助かりました。
挨拶の仕方や受け答えをわかりやすく教えてくださり、とても良い先生です。ありがとうございました!
2026-05-25editYuko色んなことに関連付けて質問をしてくれたので時間の使い方がとても上手でした
2026-05-18editKazune親しみやすくチャットも沢山使ってくれますとてもいい先生です
発音が良くて答えてあってた時、笑顔でGoodとか言ってくれたからとても楽しかったしいい勉強になった。おすすめです。
2026-05-13editRennosukeとてもわかりやすくて授業が楽しかったです!
2026-05-11editRico🌙※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます