Zeya
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 1,828回 |
| 講師歴 | 6年 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Zeya先生にとって英語を教えることは、最も楽しんでいることの1つです。
なぜなら、自分の知識を生徒さん達と共有する機会があるからです。
彼女は経験豊富な教師です。
レッスンでお会いできるのを楽しみにしています!
自己紹介
Hi! I am Teacher Zeya.
I am a graduate of Bachelor of Secondary Education, majoring in English. I've enjoyed teaching English since I started as an ESL teacher and as a private tutor to kids and teenagers.
I am an optimistic and outgoing person. I love watching Korean, Japanese, Chinese, and American films and dramas. Also, I love learning different languages, which is one of my biggest goals. Teaching English is one of the things I enjoy the most because it allows me to share and impart my knowledge to the students. My experience taught me how to communicate, deal and mingle with learners. As a teacher, I must facilitate, help and encourage the students to be confident in using the English language.
Hoping you'll book my class, and let's make our learning fun and exciting. See you!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- St. Catherine's College
- 趣味
- I love watching Korean, Chinese, Japanese dramas and movies and American movies. I also enjoy listening to some Chinese and Japanese songs as well as K-Pop. I enjoy studying new languages as well. I can read and write Korean, and I also know a few words and phrases in Japanese and Chinese.
みんなのコメント
143件のコメント
とても聞き上手で、とても楽しく会話をすることが出来ました。間違いを気にせず話して、と言ってくれましたし、私の話に興味を持って聞いてくれたのがとてもよかったです。またzeya先生のレッスンを受けたいです。
2026-06-17editMayu優しくて間違えてもなおしていってくれた
2026-06-07editShihoまたいっしょいやりたい
楽しくて優しい先生ですが間違えているところを
2026-06-06editRyoji何度も直してくれたのでオススメ度5にしました✨
素敵な先生
2026-06-06editSachiyo推しの先生です。進め方もフリートークもとても上手で、英語がもっと好きになりました。
2026-06-03edithareとても、優しく教えてくれたので、わかりやすかったです❤️
2026-05-16editKanjirouさいこうやで
2026-05-09editRinnosukeZeya先生は優しいし、親しみやすいです😊特に、穏やかに、笑顔に英語のレッスンを進めてくれるところが好きです💕
2026-05-06editYuririnそして、発音がきれいです。発音がきれいだと、良いことばかりです。聞き取りやすいし、その発音を真似て英語がうまくなるし、覚えやすいからです。私は、発音がきれいな先生を推します!
また、チャットボックスを使ってくれます。チャットボックスを使ってくれると、何て言ってるのか、あるいは正しい言い方は何か分かるし、つづりを覚えられるから、英語を学んでいる人にはピッタリのアイテムのようです✨
これらの理由で、私は星を5にしました。ほんとはもっとつけたいんですけど、どんなにいい先生でも、5が満点ですから😅
Zeya先生はお勧めします。ぜひ、Zeya先生のレッスンを受講してみてください!
小5 女子
わかりすく、優しかったです
2026-05-05editJunko25分間が短く感じるほど楽しいレッスンでした。
2026-05-05editRihitoとても良かったのでまた受けたいです。
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます