TEACHER PROFILE

Zosia

Zosiaの写真
Zosia Philippines
4.5
❤ 722 chat_bubble 98
Zosiaのプロフィール動画
レッスン評価 4.5
お気に入り登録者数 ❤ 722回
講師歴 7年
特徴 子供が得意・初心者が得意

自己紹介

Good day! I am teacher Zosia, a third-year student at Cebu Technological University taking a Bachelor of Secondary Education Major in Social Studies.
I have experience teaching students at a daycare center in our place here in Casuntingan, Mandaue City. Students can learn from me by guiding them on how to make complete sentences. The best offer I can give my students is that I can motivate them to learn and participate in the discussion.
I am the type of teacher who gives a proper discussion to the students so they can learn more. I actually love to teach English subjects as well. My hobbies are playing games on my mobile phone, watching various dramas, and playing badminton. I love to teach children, and I want to share my learning and knowledge with everyone.
To all students, I invite you to book my class so you can learn something new from me.

Philippines
出身大学
Cebu Technological University
趣味
My hobbies are watching different dramas , (Love you stranger) Ball games (volleyball) and Reading Books (Florante at Laura).

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

98件のコメント

  • いつでも笑顔で☺️
    楽しくレッスンができました。
    何かできたら、毎回
    拍手を👏をしてくれて、
    嬉しかったです。
    ぜひ受けてみてください^_^

    2026-06-24editEna
  • 良かったと思います。

    2026-06-17editYoshihisa
  • 文章を作るのが苦手な私ですが、分かりやすく直してくれます。

    2026-06-02editKiyoko
  • 単語を並べただけの私の回答を優しく文章にして頂きました
    とても聞き上手な先生だと思います
    ありがとうございました

    2026-05-18editRYOTA
  • 最初はテストが緊張していて、やる気がなかったけど、Zosia先生が優しく教えてくれたから,100点が取れました。嬉しかったです。

    2026-05-04editSena
  • わからなかったら簡単な英文に変えてくれてとてもスムーズにレッスンができました。ありがとうございました。

    2026-04-08editYuta
  • 初めて受講しましたが、発音がきれいでした。こちらの発音も丁寧に直していただき勉強になります!

    2026-04-08editKaoru
  • 「「「「とてもいい先生だったのでまた受けたいです。」」」」

    2026-03-20editRihito
  • この先生は最低最悪です。
    絶対受けないほうがいいです。星の数(評価)が良かったから、受けてみたら、もう本当によく無い。
    《良いところ》
    • 無し
    《悪いところ》
    • タイピングの音ばっかり
    • 笑顔なし
    • 雑音
    • 冷たい(性格が)
    • 考える時間をくれない
    • レッスンの進むスピードが速すぎて、あまり理解できなかった

    レッスン後、フリートークを希望していたのですが、そのまますぐに終わり、とてももったいないレッスンでした。
    私は、この先生をオススメしません。
    受けてみたい人はどうぞ。
    この文章を読んだあなたなら、よく無い先生だとわかってくれるはずです。
    長文、失礼しました。

    小4 英検二級合格コース

    2026-03-20editRiko
  • 授業中に違うことをしていて、ずっとタイピングの音が聞こえていた。ニューストークを受講したが、質問に対する意見を言っても「Pardon?」ばかり言われて何回も言わねばならなかったため、こちらの言っていることを聞いていないように思われた。

    2026-03-18editYukako

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!