Zosia
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 722回 |
| 講師歴 | 7年 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
自己紹介
Good day! I am teacher Zosia, a third-year student at Cebu Technological University taking a Bachelor of Secondary Education Major in Social Studies.
I have experience teaching students at a daycare center in our place here in Casuntingan, Mandaue City. Students can learn from me by guiding them on how to make complete sentences. The best offer I can give my students is that I can motivate them to learn and participate in the discussion.
I am the type of teacher who gives a proper discussion to the students so they can learn more. I actually love to teach English subjects as well. My hobbies are playing games on my mobile phone, watching various dramas, and playing badminton. I love to teach children, and I want to share my learning and knowledge with everyone.
To all students, I invite you to book my class so you can learn something new from me.
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Cebu Technological University
- 趣味
- My hobbies are watching different dramas , (Love you stranger) Ball games (volleyball) and Reading Books (Florante at Laura).
みんなのコメント
98件のコメント
いつでも笑顔で☺️
2026-06-24editEna楽しくレッスンができました。
何かできたら、毎回
拍手を👏をしてくれて、
嬉しかったです。
ぜひ受けてみてください^_^
良かったと思います。
2026-06-17editYoshihisa文章を作るのが苦手な私ですが、分かりやすく直してくれます。
2026-06-02editKiyoko単語を並べただけの私の回答を優しく文章にして頂きました
2026-05-18editRYOTAとても聞き上手な先生だと思います
ありがとうございました
最初はテストが緊張していて、やる気がなかったけど、Zosia先生が優しく教えてくれたから,100点が取れました。嬉しかったです。
2026-05-04editSenaわからなかったら簡単な英文に変えてくれてとてもスムーズにレッスンができました。ありがとうございました。
2026-04-08editYuta初めて受講しましたが、発音がきれいでした。こちらの発音も丁寧に直していただき勉強になります!
2026-04-08editKaoru「「「「とてもいい先生だったのでまた受けたいです。」」」」
2026-03-20editRihitoこの先生は最低最悪です。
2026-03-20editRiko絶対受けないほうがいいです。星の数(評価)が良かったから、受けてみたら、もう本当によく無い。
《良いところ》
• 無し
《悪いところ》
• タイピングの音ばっかり
• 笑顔なし
• 雑音
• 冷たい(性格が)
• 考える時間をくれない
• レッスンの進むスピードが速すぎて、あまり理解できなかった
レッスン後、フリートークを希望していたのですが、そのまますぐに終わり、とてももったいないレッスンでした。
私は、この先生をオススメしません。
受けてみたい人はどうぞ。
この文章を読んだあなたなら、よく無い先生だとわかってくれるはずです。
長文、失礼しました。
小4 英検二級合格コース
授業中に違うことをしていて、ずっとタイピングの音が聞こえていた。ニューストークを受講したが、質問に対する意見を言っても「Pardon?」ばかり言われて何回も言わねばならなかったため、こちらの言っていることを聞いていないように思われた。
2026-03-18editYukako※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます