TEACHER PROFILE

Linwood

Linwoodの写真
Linwood Philippines
4.5
❤ 235 chat_bubble 30
レッスン評価 4.5
お気に入り登録者数 ❤ 235回
講師歴 3年4ヶ月
特徴 子供が得意・初心者が得意

自己紹介

Hello! My name is Linwood, and I absolutely love working with kids and teenagers! With my experience teaching both, I always strive to make lessons fun and engaging. I believe that learning should be exciting, and I do my best to keep my students interested and motivated.

In my free time, I enjoy reading books and manga, especially action-packed stories. I’m also a big fan of anime, and I love exploring new shows. Aside from that, I have a creative side and enjoy making flowers with different materials. Singing and dancing are some of my favorite activities as well!

I aim to teach English in a way that makes it enjoyable, so my students don’t get bored. I want to help you learn English while having fun!

You should book a class with me because I’m cheerful, friendly, and always respectful of my students. Together, we will have a great time learning. I can’t wait to see you in my class!

Philippines
趣味
Watching anime action (One Piece), listening to Japanese music (Radwimps songs and songs of Billie Eillish), making origami, and singing and dancing.

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

30件のコメント

  • ずっと笑顔でレッスンしてくれた。私は初心者なので、ゆっくり話してくれたので聞き取りやすかった。フリートークもたくさんしてくれた。

    2026-06-17editKazu
  • 分からないときは日本語でも説明してくれたのでとても分かりやすかった。
    ゆっくり話してくれたので聞き取りやすく、子どもも楽しそうでした。

    2026-06-14edityu
  • 本当に良い先生でした。 遅れてしまっても「全然OK🙆‍♀️!」みたいな感じで
    本当に救われました‼︎🥹
    発音も綺麗で教え方も上手でした。もし、これからLinwood先生を受講する機会が
    あったら緊張しないで受けてみて下さい‼︎受けて後悔する事は何も無いと思います。
    Thank you !!

    2026-06-14editりさ
  • 声がとてもかわいらしく、フレンドリーで英語がわからなかったときに簡単に日本語で言ってくれたり、ゆっくり話してくれるため、話が理解しやすかったりなど、初心者の方にはとてもおすすめです。

    2026-06-05editMomoka
  • 可愛い声でカチューシャみたいなのをつけていました

    2026-05-19editEma
  • 娘の推しの先生です😊私もとても素敵な先生だと思います😚
    可愛いお声でゆっくり丁寧に話してくれて、沢山褒めてくれるので、子供が楽しくレッスン出来ています😊毎日ありがとうございますLinwood先生😚

    2026-05-09editMeina
  • 良いところ😁
    ・発音がいい
    ・怒らない
    ・集中して受けてくれてる
    ・取り組みかたが上手
    まだまだある
    悪いところ😠
    ないんだけど

    2026-05-07editYu
  • とてもいい先生でした!
    常に笑顔で優しく教えてくださいました。
    また、フリートークも交えて楽しくレッスンを受けることができました。
    それだけではなく、私のペースに合わせてくださいました。
    ぜひ、Linwood先生のレッスンを受けてみてください!超オススメです!
    ありがとうございました!

    2026-05-01editRin
  • とても明るくて優しい先生でした!
    フリータイムではハイキューやジブリなどの日本のアニメについて話してくれてとても楽しかったです
    めちゃくちゃおすすめです

    2026-04-29editRisa
  • インターネットは悪いけど、優しい先生でした。
    ヒントもたくさんくれました!

    小6女子

    2026-03-28editChisa

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!