TEACHER PROFILE

Antwi

Antwiの写真
Antwi Ghana
3.0
❤ 13 chat_bubble 11
Antwiのプロフィール動画
レッスン評価 3.0
お気に入り登録者数 ❤ 13回
講師歴 1年2ヶ月
特徴 大人が得意・初心者が得意

スタッフより

経営学の学士号とTEFLの英語認定資格を持つAntwi先生は、指導歴は浅いものの、持ち前のパワーと忍耐力で、皆さんの成長をサポートすることに情熱を注いでいます。
彼女は生徒さん達と交流したり、知識を共有したりするのが大好きで、楽しくリラックスできる環境こそが効果的な学びにつながると考えています。
趣味は料理で、新しいレシピに挑戦することを楽しんでいます。
レッスンでは、楽しく充実した授業を提供し、あなたの英語学習を全力でサポートします。
Antwi先生は明るく話しやすい先生で、英語を通して世界とつながる力を生徒さん達に伝えていきたいと願っています。

自己紹介

Hello, my name is Teacher Antwi, and I’m truly excited to help you improve your English skills. I graduated with a degree in Business Administration and am TEFL certified. Ever since then, I’ve always enjoyed connecting with people and sharing knowledge in creative and meaningful ways.

Although I may not have years of formal teaching experience, I believe that passion, patience, and a positive attitude are just as important. I always make sure to create a fun and relaxed learning environment where students can feel comfortable, confident, and free to express themselves.

I’m a cheerful and friendly person who loves to try new things. One of my biggest passions is cooking and I enjoy experimenting with different recipes and flavors.

My interest in teaching English comes from my desire to help others connect with the world. English is such a powerful tool because Iit opens doors to new friendships, careers, and opportunities.

I like to make my lessons engaging and I can’t wait to meet you and be part of your learning journey!

Ghana
出身大学
University of Professional Studies, Accra
趣味
Listening to Hill Song Music, Love to Cook and Bake

みんなのコメント

keyboard_arrow_right

11件のコメント

  • なんか2回聞いてくるし最低だった私の25分を返してほしい

    2026-05-22editShiori
  • 親切で丁寧な先生です。
    チャットもきちんと使ってくれましたし、先生との
    フリートークも楽しかったです。
    通信状況があまり良くなく、音声がずれてしまったのが
    残念でした。

    2026-04-30editKazumi
  • 純粋にいい先生

    2026-04-29editAoi
  • 撥音が聞きやすかった。

    2026-04-21editMitsuko
  • おすすめしません。

    2026-04-11editSayako
  • 説明やアドバイスが適切で丁寧に教えてくださいます。チャットボックスにも入れてくれるのでありがたいです。発音もきちんと見てくれます。とてもお薦めする先生です!

    2026-03-26editKanako
  • 質問してくれたりゆっくりと話してくれて
    会話も出来ました。楽しく受けることが出来ました。

    2025-08-28editRieko
  • まず早く入ってきました。
    ですが早く終わりました。
    授業自体はとても良かったです。ですがactivityのとき(小学生の英会話2の3)
    をやっているとき何と説明をしないでやらされました。
    なので0にしました。

    2025-09-04editSou
  • ガーナ出身の先生でした。進め方が上手で楽しく授業を受けました。時間ぴったりに1レッスン終了しました。

    2025-07-27editTomoko
  • 前回の授業の続きからやらせていただきました。
    面白い先生でした👩‍🏫🤣オススメです💓

    2025-07-10editYui

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

keyboard_arrow_right

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!