TEACHER PROFILE
Anubis
Anubis
Philippines
5.0
❤ 14
chat_bubble 5
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 14回 |
| 講師歴 | 1ヶ月未満 |
自己紹介
Good day! I am teacher Anubis
I am a 3rd year student studying Elementary Education. I am the kind of teacher who wants my students to learn English in a fun and engaging way. I love to watch movies and I am interested in learning new things. I want to learn English because it will open more doors of opportunity. If you are looking for a teacher where you can learn English and make a friend, you can join my class. Thank you!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Cebu Technological University- Main Campus
みんなのコメント
5件のコメント
Anubis先生は、とても親しみやすく発音が綺麗で、眠たそうにしていた自分にも笑顔で接してくれました。次回もこの先生がいいなと思ったくらいなのでおすすめです。
2026-06-18editAikoていねいで、いろいろ質問もしてもらって、楽しいレッスンでした。
2026-06-18editMichiko英検の面接の対策として、いろいろな質問をしてくれました。スピーキングの練習がいっぱいできました。楽しかったです。
2026-06-15editKotaro優しくて、いい先生でした。また、レッスンを受けたいです。
2026-06-10editSaki優しくて、真面目な感じの講師でした。質問も気軽にでき、リラックスしてレッスンが受けられました。また、お願いしたいです。
2026-06-08editIkuko※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます