TEACHER PROFILE

Anubis

Anubisの写真
Anubis Philippines
5.0
❤ 14 chat_bubble 5
レッスン評価 5.0
お気に入り登録者数 ❤ 14回
講師歴 1ヶ月未満

自己紹介

Good day! I am teacher Anubis

I am a 3rd year student studying Elementary Education. I am the kind of teacher who wants my students to learn English in a fun and engaging way. I love to watch movies and I am interested in learning new things. I want to learn English because it will open more doors of opportunity. If you are looking for a teacher where you can learn English and make a friend, you can join my class. Thank you!

Philippines
出身大学
Cebu Technological University- Main Campus

みんなのコメント

5件のコメント

  • Anubis先生は、とても親しみやすく発音が綺麗で、眠たそうにしていた自分にも笑顔で接してくれました。次回もこの先生がいいなと思ったくらいなのでおすすめです。

    2026-06-18editAiko
  • ていねいで、いろいろ質問もしてもらって、楽しいレッスンでした。

    2026-06-18editMichiko
  • 英検の面接の対策として、いろいろな質問をしてくれました。スピーキングの練習がいっぱいできました。楽しかったです。

    2026-06-15editKotaro
  • 優しくて、いい先生でした。また、レッスンを受けたいです。

    2026-06-10editSaki
  • 優しくて、真面目な感じの講師でした。質問も気軽にでき、リラックスしてレッスンが受けられました。また、お願いしたいです。

    2026-06-08editIkuko

※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます

大人の方も、お子様も、
ぜひ気軽にお試しください!