Dues
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 932回 |
| 講師歴 | 5年1ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
自己紹介
Hello, my name is Dues. I finished a Bachelor of Elementary Education major in a content course at the University of the Visayas-Main campus. During my internship at the University of the Visayas-Pardo Campus, I had the opportunity to teach Junior High School. Every day, I looked forward to instructing them.
I enjoy viewing English and Disney films, as well as romantic comedy films, documentaries, and informative vlogs on YouTube. I enjoy singing and dancing as well. I spend my leisure time doing various things such as listening to music, watching videos, and reading books. Teaching has always been a passion of mine, and I love being able to share what I've learned with others. I teach English to share my knowledge of the language with my students. I want them to be motivated as well as understand more about the language. I wish to encourage, motivate, and inspire those who want to learn. Let's work together to improve your skills. I am a friendly and jolly person who is easy to chat with. My lessons are vibrant and enjoyable because I make them such. I value the opinions of my students. Every person, in my opinion, is unique. I'll see you soon.
- 国
- Philippines
- 出身大学
- University of the Visayas
- 趣味
- watching English romantic comedy movies, Singing
みんなのコメント
82件のコメント
I want to study with you again!
2026-06-28editKouki始終楽しくレッスン出来ました。アイスブレイクが少々長いと感じましたが、アイスブレイクのおかげで緊張がなくなり、楽しくレッスン出来ました!
2026-06-21editMarie初心者の人に絶対にお勧めいたします!また是非お願いしたいです!
6さいの女の子でしたが、とても優しく笑顔いっぱいでお話してくれました。お絵描きもたくさんしてくれて楽しくできました。
2026-06-21editUtaha楽しかったです。😊😊😊😊また受けたいです。⭐⭐オススメします。🐈今日は、ありがとうございました。🍧🥰🐶
2026-06-01editYua小3
先生はとにかくめちゃくちゃ明るくて、こちらも自然と笑顔になってしまいます😆
2026-06-16editYUKIE女子ならではのフリートークがいつもとても楽しいです❣️
教え方も上手だと思います。テキストの例文だけではなく、もっとシンプルな言い回し、他の単語を使った言い回しも教えてくださいます。
全ての皆さま、とりわけハッピーなオーラを欲する皆さまにおすすめいたします👍
発音がきれいで、とっても楽しかったです。単語や、会話をできたら、かみみたいな、画面のところに、絵を描いてくれます。(パソコンだったらだけど。)よく顔を書いてくれて、大きな、顔を書いてくれます。その顔が、面白いので、笑えます。
2026-05-23editHina(笑)もうさっぁいこうに楽しい授業です。なんか、この先生の教師レビューに、だいじな自分の答えを聞いてもらえなかったと、書かれていましたが、全然大丈夫でした。dues先生には、子供がいるらしいです。(赤ちゃんかな⁇)でも、これは、全然関係ないので、気にしなかったらいいと思います。この先生との授業には、先生が、できたら、絵を描いてくれるんですけど、その絵を描くのに時間が少しかかります。何回か、受けていて、毎回全て終わらずに終わりの時間が、きます。(笑)で、続きの授業を受けることになります。
Dues先生はとても良い先生です🩷優しい、面白い、美しい、楽しいので、
2026-04-19editMiku初心者🔰にもオススメです✨とても楽しめました🌸是非是非受けてみてください☺︎💕
Ms Dues is very good teacher🩷nice interaction beautiful fan.
beginner🔰also recommended✨very fun🌸please,by all means,give it a try☺︎💕
The conversation with this teacher was very fun♪ Even free talk can make a whirlpool of laughter!!️ Please take a class with this teacher!
2026-03-29editEmaとても明るい先生で楽しくレッスンを受けることができました。
2026-02-25editMakiもっと英語が上達したら、またレッスンを受けたいです。
迷っているそこのあなた!
2026-01-25editsayoko迷っているなら一回受けてみて!
Dues先生のいいところと悪いところを紹介します!
良いところ😁
スマイル😄
いっぱい話してくれる
面白い✌️
通信状況がいい😄
分からないときは「help?」と聞いてくれる
悪いところ
なし!!!!!!!!!!!
始めて1カ月(たってないかも!?)の小学五年ですがとても楽しくできました!
初心者~上級者全員楽しんでできると思います!
(しゃべりすぎてテスト全部終わらなかった😂)
とりあえず受けてみてください!!
レッスン受けて損することは絶対ないと思います!
長文失礼しました✌️
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます