Dynamite
| レッスン評価 | 3.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 361回 |
| 講師歴 | 6年2ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Dynamite先生は教えることに強く興味を持っています。
彼女にとって重要なのは、教えることがどれだけ難しいかではなく、生徒さん達が努力しどれだけ英語に意欲と関心を持っているかということです。
Dynamite先生は熱心に指導し効果的に英語を学ぶ方法を教えてくれます。
英語学習に興味を持っているなら、今すぐDynamite先生のレッスンをご予約ください!
自己紹介
Hello! I'm Teacher Dynamite, and I'm super excited to be here with all of you. I graduated with a degree in Elementary Education, and I've been teaching for quite some time.
I'm a patient and fun teacher, and I enjoy classical music. I also enjoy singing and dancing a lot.
In our class, I can help you learn in a fun and supportive way. I want you to feel comfortable and happy while studying. And also essential skills like communication, writing, thinking, and understanding the lesson that helps us improve.
I welcome you to join my class if you want to enjoy learning English and making new friends. Let's have a great time and grow together as we study this fantastic language.
So, what are you waiting for? Book now in my class. See you!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Limay Polytechnic College
- 趣味
- Dancing (especially modern dance), listening to classical and old music, and enjoying theater plays and musicals.
みんなのコメント
41件のコメント
I liked this Lesson!!:)
2026-05-14editSoraI hope see you again!!:P
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
通信環境悪かった
2026-05-19editMio🌸とても優しい先生でした👩🏻🏫
2026-04-17editMona発音もとてもキレイです😻
進め方も上手でした♪
25分の中でも2つもレベルが上になりました😸
また受けたいです😽
楽しかったですありがとうございました
2026-04-13editRiona色々なことに挑戦したいです♪
とても優しい先生でした
2026-06-12editHanae「コケコッコー」というニワトリの声が少しうるさかったです
また受けたいです
間違えた発音や文章を丁寧に直してくれて、言えるようになるまで一緒に練習をしてくれました。とても良かったです。
2026-03-24editKeitoまちがっていてもとてもやさしくなおしてくれるのでとてもたのしかったです。
2026-03-17editMitsukiまた絶対先生の授業を受けたいです。みなさんも1回はうけてみてください
わたしはこのせんせいがだいすきです。おすすめします
発音も、文法も的確に訂正してくださる先生でした。
2026-03-13editHaruこの先生は基本的な事も詳しくご指導していただけますし
2026-03-05editHaruki会話が弾みやすいです。僕自身、楽しく英会話が出来たかと思われます。
ぜひ、この先生の授業に参加してみてください。
わかりやすいし、発音もめちゃくちゃ良いので
2026-02-23editSaayaぜひうけてみてください
☺️☺️☺️
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます