Jennifer
| レッスン評価 | 4.5 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 2,369回 |
| 講師歴 | 7年2ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Jennifer先生は中等教育の学士号を取得しました。第二言語としての英語を教え初めて、長い経験があります。映画鑑賞と読書が趣味です。また、ショートアニメの作品を観ることも好きです。当初、学校での英語の科目は大嫌いでした。しかし、徐々に好きになっていき、特にESLの学校で教え初めた頃はとても好きになっていました。トレーニングでは多くを学び、皆さんと自分の知識を共有できることを楽しみにしています。楽しいレッスンにするために精一杯努力し、レッスンを通じて、学習のサポートをお約束します。
自己紹介
Hello, my name is Jennifer. I graduated with the degree of Bachelor in Secondary Education with a specialization in English. I've been teaching English as a Second Language for quite some time now. I am interested in watching movies and reading books. I also love watching short-animated movies during my free time. At first, English is my least favorite subject, but later on, I learned to love it, especially when I started teaching at an ESL school. I learned a lot during my training and I can share my knowledge and skills with you during our class. I guarantee that I will be of great assistance. I will make our class as fun and lively as possible. I hope to see you in my class!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Trinidad Municipal College
- 趣味
- Watching anime, Reading books
みんなのコメント
215件のコメント
この先生は,進め方が上手で,良い先生でした!!
2026-06-19editMiori初めてのレッスンでしたがとても分かりやすく丁寧に教えてくださり楽しかったです。
2026-06-18editMisako6/2
2026-06-15editHideyukiThere's a typhoon coming to Yokohama.
The typoon level is going up this year.
I hope there will be no disaster.
6/3
I couldn't practice again today.
I'll think about it again.
Look forward to tomorrow/
6/4
This lesson is your third day.
Dud you do well tonight?
But not if it takes an hour.
6/10
I was busy again today.
But I was able to take the class properly.
Thank you.
6/15
The streets of Yokohama are full of hills.
That's way Ilike walking more than riding a bycycle.
Which way do you like, teacher?
たまに音が切れるけれど笑顔で優しかったです
2026-05-22editRihitoとても親しみやすく、こちらが伝えたいことを上手に英語にできなくても、言いたいことを理解してくれて正しい英語に直して教えてくれました。
2026-05-01editMiyakoただ、レッスンの間ずっと通信状況が悪く、常にノイズが混じっているような状態で、聞き取りづらく残念でした。
とても丁寧な授業です
2026-04-30editNaomiチャットも復習できるようたくさん書いてくれました
親しみやすく、笑顔がとても可愛い先生です👍
お気に入り登録直ぐにしますね😊またお願いします
今日も、めちゃくちゃ楽しかったです。テキスト以外にも沢山質問してくれて、25分があっという間に経ちました!
またお願いします
2回目です!
癒され講師です!ゆっくり話してくれますので、とても聞き取りやすい英語です
又次回も予約したいです
ありがとうございました😊
めちゃくちゃ優しく、丁寧なレッスンです!
癒されキャラの先生で推し講師です
またお願い致します
今日もいいレッスンでした👍
発音も綺麗でとても聞き取りやすいですし、私は初心者なので
簡単なわかりやすい単語ではなしてくれます
次回もよろしくお願いします
優しかった
2026-03-30editIbuki優しい!
2026-03-19editShibuとても良かったです♪
2026-03-19editJunpei分かりやすく教えてくれます!
2026-03-18editShunsuke※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます