Oden
| レッスン評価 | 5.0 |
|---|---|
| お気に入り登録者数 | ❤ 281回 |
| 講師歴 | 2年10ヶ月 |
| 特徴 | 子供が得意・初心者が得意 |
スタッフより
Oden先生は経験豊富な英語教師で、生徒さん達が自由に自分を表現できるような居心地の良い学習環境を提供することに力を入れています。
休みの日は、飼い犬の世話をしたり、洋画鑑賞や旅行を楽しんだりしています。
Oden先生と一緒にエキサイティングで楽しい英語学習の冒険を始めましょう。
自己紹介
Hello! My name is Oden.
I earned a Bachelor of Secondary Education in English from Cebu Normal University-Medellin Campus.
I've taught ESL before and have dealt with a wide range of students. My interests include caring for my dogs, enjoying English films, and traveling. On weekends, I also enjoy swimming. I make sure that students believe they have been heard and understood. I enjoy talking about a wide range of issues. I teach in a way that encourages students to speak freely and without fear of making mistakes. I am very excited to meet you. I guarantee you'll have a good time. See you soon!
- 国
- Philippines
- 出身大学
- Cebu Normal University- Medellin Campus
- 趣味
- My hobbies include taking care of my two dogs, watching English movies and Traveling.
みんなのコメント
22件のコメント
とても分かりやすかったです。
2026-06-16editフェニックス間違いを丁寧に直してくれて、何度もリピートしてくれた。
オススメの先生です。
I thought this teacher was very good at leading the lesson.
2026-06-04editNobukoShe pointed out the things I could not do well and taught me how to improve them.
とても親しみやすく、レッスンの進め方が上手な先生です。
2026-05-29editKazumi中学校で先生もしているそうで、教えるのが好きだということです。
質問も違うパターンで出してくれたり、復唱させてくれたり、とても勉強に
なりました。
また、是非レッスンを受けたいです。
お薦め!!!!!!!!!!!!!!!
2026-05-18editRie明るくて面白い先生だけど、間違えた答えを言ったのに、訂正や指摘がないまま次のスライドに進んでしまった。
2026-05-16editFUMAたまたま交代でレッスン受けた先生でした。いつもお気に入りの先生じゃないと嫌がる子どもが珍しく『良い先生だった!』と言っていました。
2026-05-14editMary良い先生が見つかってよかったです。
優しくて、授業の進め方が上手いです。
2026-05-02editSosukeたのしかった
2026-04-25editKanaはじめに手遊びをしてくれて楽しかったです!
2024-06-20editHideoまたお願いしたいです!
ありがとうございました!
楽しくレッスンを進めてくれて初心者の小学3年生の息子も楽しんでいました。
2024-05-24editYu-初心者におすすめの先生です。
※ 講師のコメントは、その講師のレッスンを受講した後に投稿することができます